Till startsidan

Tro på er själva!

"Jag känner verkligen att jag har lyckats!

Under det senaste året har jag tillverkat, designat och sålt egengjorda smycken. Till en början låg det på hobby nivå med nära och kära som köpare. Men idag, har jag tagit steget längre.
Numera säljs mina smycken dels i en butik i centrala Göteborg men också på en webbsida;
www.beautyinsideout.se.
Känner mig så glad, stolt och lycklig över att ha kommit så långt vad gäller min hobby: Smyckes tillverkning.
Till en början tänkte jag hela tiden att det aldrig kommer bli något stort av det här, de kommer aldrig nå ut till folk. Men idag ser jag på det annorlunda... Man kan om man vill. Det enda som sätter stopp för dina drömmar och dina mål är du själv.
Så till alla: Gör det ni tycker om, tro på er själva, vet att ni kan och satsa hårt så kommer ni lyckas.
Och gör ni inte det så är det bara att prova igen och igen. Tills ni en dag står där och känner er lyckliga och stolta, precis som jag gör just nu!

Det var allt jag ville!"

Vill ni läsa mer av vinnaren går ni in på:http://misspinklady.blogg.se/.


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Väldigt spännande blogg! :)

2010-05-19 @ 10:33:20
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Fashionize.se
ForHair.se

<