Till startsidan

Veckans Åsikt!

"Man kan inte förneka att internet och datorn har förändrat samhället och människorna! På ett eller annat sätt. För vissa är det bra, för andra mindre bra! Men förändring har skett.
Man vågar kanske inte vara sig själv IRL men bakom en skärm kan man göra/säga precis vad man vill. Vet dock inte om det är så bra, jag menar, vore det inte bättre att man vågade vara sig själv utan datorns hjälp?"

Grattis du har vunnit 200 kronor och en länk!

///Redaktören

Läsa mer av vinnaren?

Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Wihooo! Jag vann! Vad trevligt!

Hur betalas dessa pengar ut då .. via payson eller något läste jag.. men hur funkar det?



Tusen tack för att ni valde mig =)

2010-06-06 @ 23:48:38
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Fashionize.se
ForHair.se

<