Till startsidan

Sluta såra varandra!

"Min åsikt är om negetiva kommentarer.

Varför kan man inte bara hålla sin käft istället för att medvetet såra någon. Man framställs bara som en sämre människa. Även om personen i fråga inte tar åt sig så ska man ändå hålla inne med sina dåliga kommentarer för sig själv. Som tex Jsutin Bieber. Jag älskar hans musik och det han gör. Jag tycker han är fantastisk. Men så fort jag säger det till någon hör jag bara kommentarer som "Han är Bög", " Han sjunger som en tjej". Visst Justin blir inte sårad av det, även om han vet om det men Jag blir sårad i hans ställe. Det gäller även när någon säger något elakt till någon annan. Det behöver inte ens handla om vad jag tycker. SÅ SLUTA KALLA ANDRA FULA SAKER och skapa en bättre värld. Tack för mig !"


Vill ni läsa mer av dagens vinnare går ni in på:http://essatjej.blogg.se/.


Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Fashionize.se
ForHair.se

<