Till startsidan

Alla har rätt att bli föräldrar!

"Jag tycker det är fel att vi som är unga gravida/mammor får så mycket kritiska kommentarer och blickar från okända människor. Att bli förälder har inte med åldern att göra, utan om personen i sig! Det finns ingenting som säger att ett par i 19-årsåldern blir sämre föräldrar än ett par i 40-årsåldern. Om man har stabil ekonomi och är mogen är det upp till alla att skaffa barn när dom själva känner att det är rätt tid att skaffa barn.

När man är ung är kroppen mer fysiskt kapabel till att vara gravid och man orkar leka med sina barn i många år."


Vill du läsa mer av dagens vinnare går du in på:http://emmasc.blogg.se/.




Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker inte att ni unga mammor ska behöva ta så mkt skit, men (om jag nu får generalisera) så är många unga mammor bara dryga och egenkära... de skryter bara om sina fantastiska barn och berättar hur mycket bättre de är. Det är anledningen till att alla i min klass avskyr unga mammor. Jg säger inte att alla är sådanna,eller att det är fel att uppskatta sitt barn. Men OM jag ska generalisera så är det MIN syn på unga mammor

2010-05-12 @ 17:55:29
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Fashionize.se
ForHair.se

<