Till startsidan

Skärp er polisen!

"Min åsikt är om Poliserna i sverige.

Jag och mina kompisar sitter och har trevligt vid en hamn här i stan med lite vin och jordgubbar, vad händer då? Jo vi ser polisen komma mot oss, vi gömmer snabbt undan allt vin och ser sådär oskyldiga ut. De kommer och berättar att det är förbjudet att dricka på allmän plats, vilket vi vet men vi gör i alla fall. De far runt och letar ungdomar som dricker på allmän plats, men inte tar de fast Alkisarna som sitter på en bänk mitt i stan och dricker helt öppet nej. Inte heller tar polisen fast de som är väldigt påverkade av allt möjligt, nä de letar barn som cyklar utan hjälm, ungdomar som kör moped och dyligt, de gör inte mycket åt de "viktigare" sakerna som händer utan de lägger sin energi på att göra små onödiga saker. Så Polisen skärp till er och börja arbeta med alla knarkare som finns och alla som kör bil olagligt, viktiga saker helt enkelt, för vad ni än säger så kommer inte barnen att börja använda cykelhjälm."


Vill ni läsa mer av dagens vinnare går ni in på:http://erikavikstrom.blogg.se/.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tog dom vinet då?

2010-05-23 @ 17:26:31
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Fashionize.se
ForHair.se

<