Till startsidan

Lördagens åsikt!

"dom flesta unga mödrarna i sverige kollar på den serien med samma namn på kanal 5, och då kan man undra varför skaffar man sig barn så tidigt? många klarar av sina barn, och vissa är helt enkelt inte mogna för det, att få barn är inget man bara kan göra och sedan lämna bort när det blir för jobbigt, utan det är ett heltidsjobb i 18år framåt, sedan har man reflekterat över hur många det faktiskt är som går isär efter dom får barn, är så tråkigt, mitt tips till alla, unga som äldre.. använd preventivmedel om ni inte är beredd på ett heltidsjobb"
Läsa mer av bloggerskan?







Kommentarer
Postat av: jen

japp, jag tycker inte man ska planera barn så tidigt men blir det oplanerat o man behåller då ska man se till att sköta det oxå ... ,jag blev oplanerad men jag va 19 o är det bästa beslutet jag gjoret va att behålla. Men jag hade aldrig då planerat ett barn hade inte ens tanken på barn förens jag va gravid. Så förstår inte dom som är 13-14 som planerar barn då hade jag typ inte ens tanke på sex haha.

2010-06-12 @ 13:40:44
URL: http://lifeofjen.se
Postat av: Darksess

Vill du ha mer besökare och chansen att vinna presentkort på H&M? Gå då in på min blogg för att läsa mer om tävlingen.

2010-06-12 @ 13:54:44
URL: http://www.darksess.com
Postat av: maria

håller med dig! man ska tänka på framtiden och vad som kan hända utefter vad man gör.

fin blogg btw :)

2010-06-12 @ 23:05:05
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: samira

Jag är snart fördigutbildad förskollärare och måste påstå att ha barn är inte ett jobb det är en livsstil.



Man behöver inte vara en sämre förälder för att man är ung, att få barn är en stor livsförändring för alla..inte bara de unga.



Man måste se till personen och inte åldern. Det viktigaste är att barnen få det den behöver för att må bra och det beror inte på förälderns ålder.



Förstår vad du menar men ville bara säga hur jag tänker:)

2010-06-13 @ 00:43:35
URL: http://dittlivdittval.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Fashionize.se
ForHair.se

<