Till startsidan

Vad hände med klimathotet?

"Vad hände egentligen med klimathotet?
Jag bara undrar för när jag var ute ikväll kunde jag inte låta bli att notera hur kyligt det var. Milda makter, det kändes som om sommaren redan var slut, innan den ens hunnit börja. Och jag som i min enfald trodde den globala uppvärmningen skulle göra livet här i Norden riktigt drägligt för oss. 
Förresten så har det väl blivit väldigt tyst om allt det där. Klimathotet alltså. 
För ett par år sedan skrevs det och snackades det ju överallt om hur varm Jorden skulle komma att bli.
Personligen tror jag att det bara kommer att bli kallare och kallare. Och det gör egentligen ingenting. Jag ska nämligen jobba hela sommaren och då vill man ju ....! Ja, ni förstår nog vart jag vill komma.
Hur som helst! Fram med jackor och tröjor för den svenska sommaren är här. 
Tack för mig! Hej!"
Richard

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Fashionize.se
ForHair.se

<